Ντακος (κουκουβαγια) με σπανακι, λαχανικα και φιλετο γαυρου


¨Ενα από τα πιο νόστιμα και παραδοσιακά κρητικά ορεκτικά είναι ο ντάκος ή κουκουβάγια. Η βάση του είναι παξιμάδι στρογγυλό από κριθάρι (κριθαροκουλούρα) όπου πάνω της βάζουμε τριμμένη ντομάτα, τυρί μυζήθρα, ελιές, ραντίζουμε με ελαιόλαδο και πασπαλίζουμε με λίγο πιπέρι και ρίγανη. Η παραλλαγές αυτού του ορεκτικού είναι πάρα πολλές, με βασική την παραπάνω. Μια από αυτές τις παραλλαγές έχω φτιάξει σε αυτή την συνταγή, είναι μια συνταγή που μου την έφτιαχνε η γιαγιά μου όταν ήμουν μικρή. Πάνω στην κουλούρα βάζουμε σπανάκι φτιαγμένο γιαχνί με μπόλικο ζουμάκι να νοτίσει το παξιμάδι και να πάρει γεύση, από πάνω βάζουμε λαχανικά σοταρισμένα και πάνω από όλα ο βασιλιάς γαύρος φιλεταρισμένος και τηγανισμένος, ζεστός και τραγανός.
  Η νοστιμιά είναι απίστευτη και αποτελεί ένα πλήρες και θρεπτικό γεύμα για όλη την οικογένεια.













Δοκιμάστε το φίλοι μου!
Καλή σας όρεξη! 

Σχόλια