Αρωματικη τουρτα τιραμισου



Ποιος είναι αυτός που δεν λατρεύει την μυρωδιά του καφέ; Νομίζω ότι είναι λίγοι αυτοί που αντιστέκονται στο εκπληκτικό άρωμά του. Η συνταγή του τιραμισού μας έρχεται από την Ιταλία, ένας απίστευτος συνδυασμός από βρεγμένα μπισκότα με καφέ και καλυμμένα με μια βελούδινη κρέμα από τυρί μασκαρπόνε, αυγά, ζάχαρη και κρέμα γάλακτος. Στην συνταγή αυτή έχω φτιάξει μια παραλλαγή του γλυκού. Είναι μια τούρτα τιραμισού όπου ανάμεσα στις στρώσεις έχω προσθέσει σπιτική μαρμελάδα κορόμηλο και πέρλες από λευκή και μαύρη σοκολάτα, ενώ η κρέμα είναι στην αυθεντική της μορφή και έχω φροντίσει να παστεριώσω τα αυγά. Επίσης το σιρόπι από καφέ το έχω φτιάξει πιο ελαφρύ για να μπορούν να φάνε και τα παιδάκια μας, ενώ το έχω αρωματίσει με 2-3 σταγόνες από εσάνς πορτοκάλι.
    





Δοκιμάστε το Φίλοι μου, καλή σας όρεξη!




Σχόλια

  1. Γεια σου Ειρήνη μου!
    Μεγάλη εκπληξη οταν ειδα που άφησες σχολιο στο μπλογκ μου.
    Χαθήκαμε αλλά από οτι είδα επεστρεψες δυναμικά . Μπράβο πολύ χαίρομαι.

    Υπέροχο το γλυκάκι σου. Ιδιαίτερο τιραμισού αλλά πολύ γευστικό!!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Marion για τα γλυκά σου λόγια και εγώ χαίρομαι πάρα πολύ που είμαι εδώ ξανά! Πολλές φορές κοπέλα μου οι υποχρεώσεις σε αναγκάζουν να μοιράζεσαι τον λιγοστό ελεύθερο χρόνο σου σε άλλα πράγματα από αυτά που θα ήθελες να κάνεις ....

      Φιλιά πολλά και σε 'σένα!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ πολύ!!!