μπισκοτα με κακαο και ζαχαροπαστα!!!!!


Γενέθλια έχει η μικρή μου ανιψιά σε λίγες μέρες και κλείνει τα 9. Η μαμά της και νύφη μου Λένα ήθελε να φτιάξει κάποιο κέρασμα για τους συμμαθητές της στο Δημοτικό. Κάθε χρόνο καταστρώνουμε σχέδια για το τι θα κατασκευάσουμε της μικρής και φέτος αποφάσισε η Λένα ότι επειδή η μικρή έχει αδυναμία στις γατούλες το θέμα μας θα ήταν αυτό. Της έφτιαξα μικρά κουτιά διακόσμησης όπου μέσα θα βάζαμε μπισκότα με κακάο και ζαχαρόπαστα για να κεράσουμε τα παιδάκια στο σχολείο. Το σχήμα του μπισκότου το φτιάξαμε από κουπατ με σχήμα πατουσάκι και φτιάξαμε επίσης μικρές γατούλες πάλι μπισκοτένιες χωρίς ζαχαρόπαστα. 
Αυτό το βίντεο είναι αφιερωμένο στην μια από τις τρεις μου  αγάπες, την Ελίζα μου. Σου εύχομαι γλυκό μου πλασματάκι να χαμογελάς πάντα στην ζωή σου, να είσαι γερή και δυνατή και πάντα μα πάντα να κάνεις πράγματα στην ζωή σου που σε κάνουν ευτυχισμένη!!!! Σε αγαπώ πολύ-πολύ η θεία σου Ειρήνη!!!



Καλά να περνάτε φίλοι μου!!!!

Σχόλια